Ameliyat sonraı konka şişmesi

Nidadem
3 ay önce eğrilikten dolayı ameliyat oldum, nefes alma sorunum yok denecek kadar azdı, görünüşten dolayı oldum yani. Son bi aydır nefesim tıkanmaya burnumun içi şişmeye başladı ve bi kaç gündür de sağ deliğimin içindeki konka şişti, bu arada okyanus suyunu her gün sürekli kullandım, bu sorunla ilgili bi yazınızı okudum içini pamuklu çubukla peçeteyle temizlemekte şişiriyormuş bunu ben de yaptım Okuduktan sonra yapmayı bıraktım tabiki ama bu kendiliğinden geçer mi bi sprey ilaç vs kullanmam gerekir mi yardımcı olursanız gerçekten çok hayra geçer artık rahat uyku uyuyamıyorum sürekli stres yapıyorum ameliyat olduğuma pişmanım ağlıyorum resmen ağzımdan nefes almak işkenceye döndü Şehir dışındayım ve final sınavlarımdan dolayı doktora da gözükmeye gidemiyorum Geçmesi için Ne yapabilirim bi operasyon daha olmak istemiyorum imkanım ve vaktim yok ..

Re: Ameliyat sonraı konka şişmesi

drmuratenoz
Admin
Merhaba,

Yüksek volümlü burun yıkama sistemi ile burun içini yıkamayı deneyin

Sinüs Rinse Nedir, Nasıl Hazırlanır, Nasıl Kullanılır, Riskleri Nelerdir ...

Linkinde uyarlar ve kullanım bilgileri mevcut.

Allerjik rinit atağı başlamışsa allerji ilaçları verilebilir ancak muayene etmeden ilaç ismi yazmıyorum.

En kısa süre içerisinde bir kbb uzmanına görünün. Sınavlar bitene kadar Breathe Right Burun Bandı kullanabilirsiniz.

İyi günler,

Selamalar,

Dr.Murat Enöz