Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi

Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi

Yusra sln
Hocam merhaba 8 ay önce burun ameliyatı oldum estetik genel dörpüleme incelme tamamen değişti fakat 3.aydan sonra burun ucuna atılan dikilin ordan itibaren sağ kanada doğru morlu kırmızılı renk değişimi oldu deri altından olduğu belli yüzeysel bir şey yok doktorum aslında işinde başarılı biri ☺️ Fakat ameliyatla alakası yok dedi ve cildiyeye yönlendirdi . Cildiye yine estetik cerraha yönlendirdi ve ben kendi estetik cerrahıma sordum durum böyle diye kendi meslektaşına yönlendirdi aynı branştasınız eminmisiniz dedim ve daha sonra gittiğim doktor dikişler reaksiyon göstermiş eriyen dikişse erir dedi kendi doktoruma sordum eriyen dikiş dedi fakat hala geçmedi 😞 moral sıfır özgüven olsun derken kafamı camdan dışarı çıkaramaz oldum sosyal hesap kullanmıyorum kimseyle görüşmüyorum sizce geçermi lütfen aydınlatırsanız sevinirim deri altında morluk gibi duruyor

Re: Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi

drmuratenoz
Admin
Merhaba,

Eriyen dikişlere bağlı cilt reaksiyonları, erimeyen dikişlere göre çok daha nadir olarak görülmektedir. Tabiki muayene etmeden yotum yapmak çok zor.

O bölgeye antibiyotikli bazen de kortizonlu kremlerin sürülmesi önerilebiliyor.

Vaktiniz olursa 02125610052 den randevu alırsanız muayene etmek isterim.

Daha önceden rimeyen dikiş reaksiyonların abağı olarak ortaya çıkan dikiş reaksiyonları ile ilgili aşağıdaki linkleri yayınlamıştım:

Burun Ucunda Emilmeyen Dikiş Materyallerine Bağlı ...

Burun Ucunda Emilmeyen Dikiş Materyallerine Bağlı ...

Burun Askı Yöntemi: Geçici ve Gereksiz Bir Yöntem Olabilir!

İyi günler, selamlar,

Dr.Murat Enöz

Re[2]: Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi

goncagul.aslan
Hocam merhaba Burun ucundaki renk değişimi dikiş reaksiyonu değilmiş inçe derili olduğum ve burun ucu kıkırdağının deriye çok yakın olduğu ve damarlara baskı yaptığı için kıkırdak ucum be yeşil kalın damarlarım görünüyormuş ve efor sarfettiğimde kırmızılaştığı oluyor yalnız kılcal damar değil hocam bildiğimiz kalın yeşil damarlarım.. böyle bir durumda nasıl işlem uyguluyorsunuz tekrar Ameliyat olarak Burun ucu düzelttiğinde o bölge düzelir mi?

iOS için myMail tarafından gönderildi

10 Ocak 2018 Çarşamba 23:10 +0300 kimden: ml+[hidden email] <ml+[hidden email]>:
[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://dr-murat-enoz-forum-sayfas.19726.n8.nabble.com/Ameliyat-sonras-burun-ucu-renk-de-i-imi-tp14p16.html
Aboneliğinden çıkmak Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi, buraya tıklayın.
NAML

Re: Re[2]: Ameliyat sonrası burun ucu renk değişimi

drmuratenoz
Admin
Tekrar merhaba,

Muayene etmeden yotum yapmak çok zor.

Sizi muayene eden hekimin dedikleri önemli.

İyi günler selamlar,

Dr.Murat Enöz