Dikis reaksiyonu

Sema
Merhaba uc ay once revizyon burun estetigi oldum burnumda 2 aydir gecmek bilmeyen sivilceler var doktorum antibiyotik verdi dikis reaksiyonu olabilir dedi akinti yok ilk ciktigindada normal bi sivilcede olan kadr iltihap vardi antibiyotik sonrasi kizarikligi biraz gecti kahverengi sekilde izi kaldi dikis reaksiyonu olabilirmi o bolgenin tam altinda ufak bi cokmede oldu doktorum eriyen dikis kullandigini soyledi bu ikinci ameliyatim eriyen dikistede dikis reaskiyonu olurmu ? Olmussa bile bi riski varmi mutlaka o dikislerin burnu acip almak gerekiyormu

Re: Dikis reaksiyonu

drmuratenoz
Admin
Merhaba,
Burun ucuna yakından bakmak gerekiyor. Tabiki ameliyatınızı yapan doktorunuzun söyledikleri en doğru olandır.

Daha önceden burun ucunda dikiş reaksiyonu ile ilgili iki ayrı hastayı yayınlamıştım:

https://www.muratenoz.com/2016/12/burun-ucunda-emilmeyen-dikis-yabanci-cisim-reaksiyonu.html

https://www.muratenoz.com/2016/09/emilmeyen-dikis-materyallerinin-burun_28.html

Genelde emilmeyen dikişler mavi renktedir ve sizdeki deri altında enfeksiyona ya da dolaşı bozukluğuna bağlı olabilir.

02125610052 telefon numarasından vaktiniz olduğunda muayene randevusu alırsanız yakından görmek isterim.

Geçmiş olsun,

Dr.Murat Enöz