Dil/dudak Bağı

Fazilet Gültekin
Merhaba hocam. 3 aylık bebeğimde Tip 4 dudak bağı var ve yanılmıyorsam dil arkasında da bağ var. Sivasta yaşıyorum. Size gelsek hemen ameliyat olur mu? Fiyat bilgisi alabilir miyiz? Çok teşekkür ederim. Iyi çalışmalar

Re: Dil/dudak Bağı

drmuratenoz
Admin
Merhaba,

6 ayın altıda genelde ofis şartlarında kesebiliyoruz ancak arka dil bağlarında işlem sonrası kanama riski olabiliyor diye derin kesi yapmıyorum. 6 ayın üzerinde hastane şartlarında thermal welding il üçgen doku çıkarma şeklinde olan "frenektomi https://www.dilbagiameliyati.com/2017/12/dil-baginin-cikarilmasi-lingual-frenektomi.html  /  https://www.muratenoz.com/2018/03/kansiz-bicaksiz-dil-bagi-cikarilmasi.html" işlemini tercih ediyorum. 02125610052 telefon numarasından randevu ve fiyat bilgisi alabilirsiniz. İyi günler, selamlar.

Dr.Murat Enöz