Dr. Murat Enöz instagram

1 mesaj Seçenekler

Dr. Murat Enöz instagram

drmuratenoz
Admin
dr murat enoz instagram "dr murat enöz instagram"başlığı altında oldukça fazla arama yapılıyormuş ... Instagramda hiçbir hastamın öncei ve sonrası görselini paylaşmıyorum ve maalesef Instagram üzerinden gönderilen mesajların hepsini cevaplayamıyorum. Bu forum sayfasına sorularınızı yazmanız tercihimdir. Aşağıda instagram sayfamın adresini yazdım ama yine de bu forum sayfasına sorularınızı yazmanız tercihimdir Murat Enöz (@drmuratenoz) - https://www.instagram.com/drmuratenoz/